Szybki kontakt: 883-70-70-70

Regulamin sklepu

Właścicielem serwisu www.luxpoint.com.pl jest firma Lux Point z siedzibą przy ulicy Piławskiej 19/2c we Wrocławiu.

Nr nip 9131311320, regon 021104909 zwana dalej Luxpoint.com.pl

Oferta sklepu

  1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są oryginalne.
  2. Ceny wszystkich produktów sa cenami brutto i zawierają podatek vat.
  3. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na prośbe klienta wystawiamy także faktury Vat.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów z zamówienia i z oferty.
  5. Luxpoint.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu. Możliwość zmiany ceny nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji

Złożenie zamówienia

  1. Zamówienie można złożyć za pośrednictwem serwisu internetowego www.luxpoint.com.pl lub telefonicznie pod numerem 883-70-70-70.
  2. Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Przelewy 24, ewentualnie gotówką przy odbiorze przesłki. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  3. Zamówione produkty będa dostarczone od 1-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  4. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności
  5. Złożenia zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu www.luxpoint.com.pl.

Wysyłka

  1. Dostawa gratis dotyczy zamówień na kwotę powyżej 500zł. Wysyłka na terenie całego kraju.
  2. W przypadku kiedy zamówienie nie spełnia powyższych kryteriów koszt dostawy wynosi:
    13 złotych przy płatności przelewem lub kartą kredytową
      16złotych przy przesyłce pobraniowej.
  3. Towar dostrczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub przez przedstawiciela naszej firmy.
  4. W przypadku braku towaru w magazynie klient jest informowany o możliwości wydłużenia czasu realizacji zamówienia.

Pakowanie na prezent

  1. Każdy klient dokonujący zakupu w naszym sklepie może skorzystać z darmowej usługi pakowania produktu na prezent.
  2. Warunkiem skorzystania z usługi jest podanie odpowiedniej informacji w formularzu zamówienia

Reklamacje i zwroty

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu bez podania przyczyny.  Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzysrać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie przyjęty tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany i na opakowaniu nie ma śladów otwierania czy innych uszkodzeń. Produkt zabezpieczony przed zniszczeniem należy odesłać na nasz adres, wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT.Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt email, bądź telefoniczny.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia , badź zawartość przesyłki jest uszkodzona, to nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.
  3. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
  4. Reklamacje oraz zwroty należy kierować na adres: CH Family Point Perfumeria Lux Point, ul. Krakowska 51-69,50-424 Wrocław
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 4 powyżej
  6. Sprzedawca zobowiązuje się dp rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.

Ochrona danych osobowych

  1. Z chwilą złożenia zamówienia, klient wyraża zgodę na przekazanie jego adresu e-mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Lux Point oraz Ceneo SA, jego danych osobowych w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w sklepie www.luxpoint.com.plzgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
  2. Z chwilą złożenia zamówienia klient wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu Lux Point korespondencji reklamowej pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, na adres podany w formularzu zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych. Każdy Klient, którego dane znajdują się w bazie danych Luxpoint ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawienia i usuwania.
Szybki kontakt
Zadzwoń: 883-70-70-70
Napisz: biuro@luxpoint.com.pl
Biuleten informacyjny