Regulamin sklepu
Właścicielem serwisu www.luxpoint.com.pl jest firma Lux Point z siedzibą przy ulicy Piławskiej 19/2c we Wrocławiu.
Nr nip 9131311320, regon 021104909 zwana dalej Luxpoint.com.pl
Oferta sklepu
- Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są oryginalne.
- Ceny wszystkich produktów sa cenami brutto i zawierają podatek vat.
- Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na prośbe klienta wystawiamy także faktury Vat.
- Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów z zamówienia i z oferty.
- Luxpoint.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu. Możliwość zmiany ceny nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji
Złożenie zamówienia
- Zamówienie można złożyć za pośrednictwem serwisu internetowego www.luxpoint.com.pl lub telefonicznie pod numerem 883-70-70-70.
- Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Przelewy 24, ewentualnie gotówką przy odbiorze przesłki. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Zamówione produkty będa dostarczone od 1-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności
- Złożenia zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu www.luxpoint.com.pl.
Wysyłka
- Dostawa gratis dotyczy zamówień na kwotę powyżej 500zł. Wysyłka na terenie całego kraju.
- W przypadku kiedy zamówienie nie spełnia powyższych kryteriów koszt dostawy wynosi:
13 złotych przy płatności przelewem lub kartą kredytową
16złotych przy przesyłce pobraniowej. - Towar dostrczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub przez przedstawiciela naszej firmy.
- W przypadku braku towaru w magazynie klient jest informowany o możliwości wydłużenia czasu realizacji zamówienia.
Pakowanie na prezent
- Każdy klient dokonujący zakupu w naszym sklepie może skorzystać z darmowej usługi pakowania produktu na prezent.
- Warunkiem skorzystania z usługi jest podanie odpowiedniej informacji w formularzu zamówienia
Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu bez podania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzysrać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie przyjęty tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany i na opakowaniu nie ma śladów otwierania czy innych uszkodzeń. Produkt zabezpieczony przed zniszczeniem należy odesłać na nasz adres, wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT.Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt email, bądź telefoniczny.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia , badź zawartość przesyłki jest uszkodzona, to nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje oraz zwroty należy kierować na adres: CH Family Point Perfumeria Lux Point, ul. Krakowska 51-69,50-424 Wrocław
- Celem rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 4 powyżej
- Sprzedawca zobowiązuje się dp rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
Ochrona danych osobowych
- Z chwilą złożenia zamówienia, klient wyraża zgodę na przekazanie jego adresu e-mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Lux Point oraz Ceneo SA, jego danych osobowych w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w sklepie www.luxpoint.com.plzgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
- Z chwilą złożenia zamówienia klient wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu Lux Point korespondencji reklamowej pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, na adres podany w formularzu zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych. Każdy Klient, którego dane znajdują się w bazie danych Luxpoint ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawienia i usuwania.